Med modulen EQS Offline kan du registrere avvik og hendelser offline. Registrerte avvik kan inneholde både utfylte data og vedlegg som f.eks blider. Et registrert avvvik blir sendt inn i systemet til korrekt saksbehandler. Med EQS Offline kan du få registrert uønskede hendelser hvor som helst, når som helst, både med og uten mobildekning.
Virksomheter med aktiviteter og installasjoner i områder uten mobildekning har mye å hente på å gjøre viktige systemer tilgjengelige ute i felten. Hos mange er det fortsatt slik at digitale avviksskjema, sjekklister og rapporter først kan fylles ut når man er tilbake på kontoret. Dermed kan rapporteringen bli unøyaktig og ufullstendig, eller i verste fall glemt.
Med EQS Offline unngår du dette. Da kan du foreta registreringer av avvik og hendelser hvor og når som helst. Uavhengig av om du f.eks er på anleggsriggen, i kundebesøk, på reise eller ute i feltarbeid – både innenfor og utenfor mobildekning.
Er du på et sted uten tilgang til internett, kan du med modulen EQS Offline få registrert avvik og hendelser likevel. Avvik som registreres når en er utenfor mobildekning, sendes inn og blir registrert i EQS når du får mobildekning igjen. En registrert hendelse kan inneholde både utfylte data og bilder, og vil bli sendt til korrekt saksbehandler. Slik kan du gjøre de nødvendige kontroller og registreringer der og da. Gjennom at alle i virksomheten har tilgang til avviksskjemaet akkurat når det skjer, vil flere viktige forhold bli registrert og arbeidet med HMS, internkontroll og kvalitet bli bedre.
EQS Offline gir deg også tilgang til dine digitale sjekklister og andre skjema utenfor mobildekning. Du bestemmer selv hvilke skjema og sjekklister som skal være tilgjengelig når man er i offline modus. Modulen lar deg også registrere risikoer i risikomodulen i EQS selv om du ikke har tilgang til internett. Fordi EQS Offline ikke er en app, men bruker funksjonalitet i nettleseren, fungerer løsningen uavhengig av type telefon, nettbrett eller PC.
Klikk her for å lese mer om EQS avvikssystem
Vi vokser og søker en engasjert kundeansvarlig.
Extend har blitt Miljøfyrtårn-sertifisert.
Extend AS er nå både ISO 27001 og ISO 9001 sertifisert.
Telefon
73 54 61 00
E-post
firmapost@extend.no
Besøksadresse
Leiv Erikson senter - inngang 4 - 4.etasje
Postadresse
Extend AS
Postboks 1237
7462 Trondheim