Med modulen EQS Offline kan du registrere avvik og hendelser offline. Registrerte avvik kan inneholde både utfylte data og vedlegg som f.eks blider. Et registrert avvvik blir sendt inn i systemet til korrekt saksbehandler. Med EQS Offline kan du få registrert uønskede hendelser hvor som helst, når som helst, både med og uten mobildekning.
Virksomheter med aktiviteter og installasjoner i områder uten mobildekning har mye å hente på å gjøre viktige systemer tilgjengelige ute i felten. Hos mange er det fortsatt slik at digitale avviksskjema, sjekklister og rapporter først kan fylles ut når man er tilbake på kontoret. Dermed kan rapporteringen bli unøyaktig og ufullstendig, eller i verste fall glemt.
Med EQS Offline unngår du dette. Da kan du foreta registreringer av avvik og hendelser hvor og når som helst. Uavhengig av om du f.eks er på anleggsriggen, i kundebesøk, på reise eller ute i feltarbeid – både innenfor og utenfor mobildekning.
Er du på et sted uten tilgang til internett, kan du med modulen EQS Offline få registrert avvik og hendelser likevel. Avvik som registreres når en er utenfor mobildekning, sendes inn og blir registrert i EQS når du får mobildekning igjen. En registrert hendelse kan inneholde både utfylte data og bilder, og vil bli sendt til korrekt saksbehandler. Slik kan du gjøre de nødvendige kontroller og registreringer der og da. Gjennom at alle i virksomheten har tilgang til avviksskjemaet akkurat når det skjer, vil flere viktige forhold bli registrert og arbeidet med HMS, internkontroll og kvalitet bli bedre.
EQS Offline gir deg også tilgang til dine digitale sjekklister og andre skjema utenfor mobildekning. Du bestemmer selv hvilke skjema og sjekklister som skal være tilgjengelig når man er i offline modus. Modulen lar deg også registrere risikoer i risikomodulen i EQS selv om du ikke har tilgang til internett. Fordi EQS Offline ikke er en app, men bruker funksjonalitet i nettleseren, fungerer løsningen uavhengig av type telefon, nettbrett eller PC.
Klikk her for å lese mer om EQS avvikssystem
Vil du være med på å utvikle fremtidens systemer ? Extend AS ble etablert i 1996 og leverer vårt egenutviklede, fleksible web baserte kvalitetssystem EQS til over 300 kunder og over 300.000 brukere. Vi har et solid fagmiljø med systemutviklere og konsulenter/rådgivere preget av åpenhet, samhold og trivsel. Er du glad i programmering og har […]
Sommeren er en fantastisk tid for å lade batteriene og få inspirasjon til nye store satsinger og prosjekter, enten det er et nytt effektivt kvalitetssystem, forbedringer i eksisterende prosesser, ny kompetanse eller revitalisering av eksisterende ledelsessystemer. Vi i Extend har folk på plass hele sommeren, enten du trenger noen enkle råd eller ønsker å diskutere […]
EQS malpakker – nå med oppdatert malpakke på GDPR.
Telefon
73 54 61 00
E-post
firmapost@extend.no
Besøksadresse
Leiv Erikson senter - inngang 4 - 4.etasje
Postadresse
Extend AS
Postboks 1237
7462 Trondheim