NOR ENG

EQS – operatørløsning i en mobil verden

Publisert 17. januar 2019

Norva24

Kundene våre setter større og større krav til oss og det er her EQS har kommet til sin rett mange ganger, forteller Jostein Duesund hos Norva24. Om en hendelse har oppstått, og telefonen ringer på kontoret, har de involverte operatørene allerede dokumentert hendelsen med en observasjon, inkludert bilder og tekst i EQS.

Norva24 ble etablert i 2015, da en rekke mindre lokale selskaper slo seg sammen, og dannet et større konsern på tvers av regioner. I dag leverer de et bredt spekter av tjenester til industri- og bedriftsmarkedet, offentlige instanser og private aktører. De er i dag størst i Norden innen deres tjenestefelt, og har mangfold av kunder (store som små). Et stort tjenestespekter gir et varierende risikobilde, både på KHMS og forretningsdrift, og de ansatte forventer et enkelt system som fungerer der og da – derfor valgte de EQS.

«EQS gir oss den fleksibiliteten vi trenger og Norva24 har ikke funnet et styringssystem som kan dekke selskapets behov på en bedre måte», sier Jostein videre.
Under kan du se en demonstrasjon av Norva24 sitt styringssystem for KHMS.

Norva24 får meget gode tilbakemeldinger fra sine kunder vedrørende sitt styringssystem for kvalitet, helse, miljø og sikkerhet (KHMS), og Arbeidstilsynet har gitt de ros for godt KHMS arbeid. Videre har revisjoner av selskapet vist at vi har et styringssystem som er robust, intuitivt og brukes aktivt.

Klikk her for mer informasjon om Norva24

Flere saker fra arkivet

Bestill demo




    Extends personvernerklæring Ja, jeg er kjent med Extend sin personvernerklæring og aksepterer denne